DX heftruck, de veelzijdige keuze
Laden, lossen, transporteren en stapelen: de krachtige en comfortabele DX heeft alles in huis om het werk te doen, voor lasten tussen 1,5 en 3,2 ton.
De DX wordt geleverd met een robuuste dieselmotor of een geavanceerde LPG-motor en biedt maximale efficiëntie met een laag brandstofverbruik en lage uitstoot.
Het programma bestaat uit 6 modellen met verschillende mogelijkheden en opties, dit maakt dat een DX truck geschikt is voor elke taak, altijd!

Overzicht heftruck DX UniCarriers modellen
De UniCarriers DX is verkrijgbaar in verschillende modellen, voor lasten van 1,5 tot 3,2 ton.
Model (Diesel/LPG) | DX-15 | DX-18 | DX-20 | DX-25 | DX-30 | DX-32 |
---|---|---|---|---|---|---|
Hefvermogen / nominaal (kg) | 1500 | 1750 | 2000 | 2500 | 3000 | 3200 |
Laadcentrum / afstand (mm) | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 |
Totale breedte (mm) | 1080 | 1080 | 1155 | 1155 | 1230 | 1230 |
Draaicirkel (mm) | 1970 | 2000 | 2190 | 2250 | 2390 | 2390 |
Hoogte beschermkap (mm) | 2115 | 2115 | 2130 | 2130 | 2155 | 2155 |
Lengte tot voorkant vork (mm) | 2260 | 2300 | 2530 | 2605 | 2770 | 2770 |
Op maat gemaakt
Innovatieve eigenschappen als tiptoetsbediening, een multifunctioneel scherm en PIN-codes zijn standaard. Om uw truck nog verder te personaliseren, kunt u unieke opties toevoegen zoals een goed geïsoleerde cabine, een ProVision triplex mast, een schokdempersysteem voor het transport van breekbare goederen, joystick-besturing voor hef- en neigfuncties en een ruimte keuze uit diverse vorken en voorzetapparatuur.
ProVision triplex mastdesign
Intelligente technologie maakt gebruik van twee volledig vrije hefcilinders de zich aan de zijkant van de mast bevinden. Dit zorgt voor een betere controle over de last, beter voorwaarts zicht en gemakkelijkere lastbehandeling in lastige omstandigheden.
ProVision triplex mastdesign
De rijeigenschappen van de DX zijn beheerst, strak en direct. De chauffeur moet de controle hebben en het comfort voelen. Het Cushion Stability Control systeem verbetert stabiliteit in bochten.
Voor een nog hogere productiviteit is het bestuurdersplatform aan het chassis bevestigd met een vierpunts schokdempersysteem. Trilling, schokken en geluid worden gereduceerd.